Sunday, October 25, 2009

kata2 yg wat syana terover feeling

apa yg membuatkan corner with love smakin comey ialah kata2 d setiap akhir episod nya.. jadi syana dgn rajinnye telah menaipkan buat kamu smua..banyak d antara kata2 tue mnyentuh sanubari syana.. kihkih "over feeling kejap" sorry!!

Episod 1 : dunia saya menjadi luas agar dapat memiliki hatimu, dunia saya juga menjadi amat kecil sehingga tinggal hatimu sahaja..


Episod 2 : percintaan perlu kemaaafan, tapi bukannya rasa bersalah


Episod 3 : mengharapkan kamu menoleh kepala, untuk memberi semangat kepada saya yang penat mengejar kamu


Episod 4 : hakikatnya, setiap orang telah ditakdirkan jodoh untuknya,


Episod 5 : kamu sukar dipikat, adakah kamu ingin pastikan sedalam mana cinta saya terhadap kamu??


Episod 6 : -


Episod 7 : bukan setiap Cinderella dapat mencari kasut kaca yand dimiliki sendiri..


Episod 8 : segala janji yang kukuh seperti emas pun tak standing dengan detik kita bersama sekarang


Episod 9 : lebih baik memiliki kamu daripada membina sebuah jambatan yang panjang agar dapat berjumpa kamu


Episod 10 : bercinta atau berpisah, bahagia ataupun restu


Episod 11 : tiada kesempatan yang tepat untuk meluah hati, hanya ada orang yang paling tepat


Episod 12 : kita tidak dapat patah balik, malah kita juga tak ada masa depan..


Episod 13 : jika mencintai kamu adalah satu kesalahan,  saya tidah mahu menjadi betul. Jika merindui kamu adalah satu jenayah, baik saya ditembak mati.


Episod 14 : Ciuman kamu telah memabukkan saya, seperti berendam dalam jem manis berwarna merah jambu


Episod 15 : Biarpun telah banyak kali saya ucapkan, ia hanyalah 100 jenis cara untuk diucapkan.


Episod 16 : sudikah awak mengahwini saya sekali setiap hari??

No comments: