Saturday, July 17, 2010

ShoutOut *-* BuBye CelCoM, HeLLo StreaMyx!

Salam ingatan...

Waaaaahhhhhhhhhhh!!! Excited nie.. Penyeksaan berakhir. 

Selamat tinggal Celcom Broadband. Katakan ya kepada Streamyx.


Saper yang rasa2x yang dah fed up dengan broadband, jom pakat pakai fixed line streamyx pulak! Especially kalau korang student yang duk menyewa ramai2x kat rumah sewa cam Syana nie, rasanya streamyx merupakan pilihan yang berbaloi. 

Untuk masa sekarang, TM Net memang tengah adakan promosi untuk student. Siapa mendaftar untuk student package akan dapat free net book. Fulamak weihh!

Tapi syana n da gang tak nak package tue. Sebab utamanya kerana ada kontrak selama 2 tahun. Keduanya kerana ada orang cakap student package line cam siput kalau online reramai. Jadi rasanya COMBO 2 dengan bil bulan-bulan sebanyak RM90 nie memang paling cun dengan kami. Installation fee pun tak ader untuk pasang modem internet kat rumah.

Cumanya, kalau kita masih belum ada phone rumah terpaksa lah pasang dulu phone rumah nie sebelum pasang modem streamyx. Kos pasang phone rumah (RM85+RM30). Dapat phone rumah yang versi wayar tue dengan phone bergerak,Yang lagi best nanti dapat gayut dengan phone2x umah yang lain for free! Sila percaya!

Ok lah guyz. Sampai sini dulu. Memang banyak cerita2x yang terkumpul yang nak diceritakan kat korang nie. Weeee!

P/s: Mekasih banyak2x untuk kamoo n kamoo yang telah ke sini walaupun Syana tak dapat nak publish entry. Sayang kamoo semua. Syana menghargai kehadiranmu.

*-* Lepas nie kalau Syana tak rajin post entry, sila cubit lengan Syana beramai2x. Mekasih =)

2 comments:

bARdbOO said...

kol free? btol ke? bestnyer..hehe

SyaNa_SaN said...

Hye bARdboo...

a'a.. PERCUMA! =)