Thursday, January 27, 2011

Celoteh Kehidupan *-* AL-MAKKULAT a.k.a MAKANAN (Saya suka makanan percuma!)

Salam ingatan..

Bulan Januari 2011 adalah bulan makanan setempat bagi kami semua. Dari satu tempat ke satu tempat makan kami jejaki. Al-maklumla, semua pun bernazar. Tapi yang syoknya tentang nazar kami nieyh, siapa dapat dekan, dia kena belanja makan! Weee.. Saya suka makanan percuma!

Lawatan pertama kami adalah ke SUP ANI UTARA dekat Plaza Alam Sentral. 

Makanan di sini sponsored by: Syairani Edlyana Dzulkifli 
(Betul ke ejaan dia? Memang susah siket nak eja nama yang complicated2x gini.)


OK.. Pic manusia jer yang posing. Makanan lupa nak ameklah mak encik.. Jangan mara ha!

Apapun thankz a lot to Syairani for da lovely soup!

Lawatan kedua pula melibatkan FLAMING kat Sunway.

Menu: Steamboat & lain2x.

Konsep: Sumbat selagi boleh!

Kos: RM24/pax. Bayar sendiri2x lah ye. =)

 Adegan berasap..

 Babak mesra. 21 and above plzz..

 Raja Udang! Memang hebat sehingga tiada tandingan.

 Candid nieyhh!

 Sebelum melantak untuk 2nd round, kita posing dulu!!

 Semua pinggan timbun dekat depan syana.. Sabotaj!

 Ini bukan sisa makanan saya!

 Ais-kyem! Yummy.. 

 Ni kanak2x dua tahun baru nak belajar makan aiskyem ke apa?

NEXT VENUE: KFC Seksyen 7 Shah Alam
Sponsored by: Ilah BMS

Thankz my dear!!

 Lambat betul awak2x nie makan.
 Makanan saya dah abis dah! Nak pow boleh?

Gemook ler kalau hari2x macam nie!

Pesta Al-Makkulat yang terakhir : Berkelah domino's pizza di Tasik Shah Alam

Sponsored by me..

 Sangat suka Vegie Fiesta pizza topping!

 Makanlah sampai kenyang cik ct oii

 Model Domino's 2011

 Dah habis makan posing lah pulak!

 Alalalala.. Kecik2x jer semua!

So, kesimpulannya: berat badan saya akan naik lagi bulan ini.
Bila nak turun tue tak taw lah yer kawan2x!
Sila jangan tegur jika anda nampak sebarang perubahan di badan.
Just ignore it okeih!

2 comments:

raindrops_on_my_head said...

sya!!! aku pon dh pi that flaming steambot place... sambut bday kwn aku kat ctu... :P

SyaNa_SaN said...

best kan tempat tuh!!! huhu.. nnt bila2x ko dtg sini, jom lar kita pergi sana lagi sma2x!