Saturday, January 1, 2011

Self Motivation *-* Kau pilih aku untuk terus bernyawa!

Salam ingatan..

2010 telah meninggalkan diri. Cukup pantas detik masa berlalu tanpa benar-benar diri merasai. Oh.. Tuhan. Besarnya nikmat yang telah Kau berikan kepadaku sepanjang tahun 2010 ini. Sesungguhnya setiap hirupan oksigen yang Kau benarkan aku hidu di BumiMu, penyambung hayatku di dunia. Dan kini....... Kau berikan pula aku kesempatan untuk memasuki tahun baru.......2011

Alhamdulillah kerana aku yang Kau pilih untuk terus bernyawa!

Ya Allah. Sungguh banyak khilafku di 2010. Walau manusia sudah makin maju dengan kehadiran pelbagai teknologi baru, namun tiada satu pun yang dapat menyukat dosaku padaMu. Ampunilah aku.

2011.. Moga tahun baru terus mengubah aku. Melipat gandakan saham2x akhirat dan jua duniaku. 

 Sampai bilakah cahaya akan terus menyinari Bumi?? 
Hanya Dia yang Maha Mengetahui.

Jangan menoleh ke belakang lagi. Teruslah melangkah wahai kaki. Insya-Allah kejayaan abadi akan mendakap diri suatu hari nanti.

No comments: