Saturday, March 13, 2010

Cinta: Ciri-ciri Teruna Idaman Saya?? (Part 1)

Salam ingatan..

Cuba toleh ke kanan?? Nampak tak ikan-ikan tuhh??
Rasanya dah selaloo betul Syana bg makanan kat dia. Tapi xjugak besar2. Spesies terbantut ke ape??

Dis time, syana nak bercerita pasal topik yang memang sentiasa hot n menjadi sebutan semua manusia kat atas muka bumi nieyh.. Topik apa lagi kalau bukan pasal CINTA..

Ni entry kedua syana tentang bab tangkap cintan nie. Kali ini mari layan 'Ciri-ciri Teruna Idaman Saya'.

Adakah dia harus berciri-cirikan AFGAN SYAH REZA??

"Akak tak paham ler, Syana nak yang macam mana sebenarnya??" 
"Kenapa ko tinggalkan dia??"
"Bila ko nak ada pakwe??"
"Ko niey memilih sangat ler!!"
"Awak nak pakwe yg g mana?? Biar saya tolong carikan.."

Macam2 soalan ada.. Nie semua antara soalan2 femes ditanyakan oleh mereka-mereka yang berkenaan sepanjang 2009 dan 2010 yang baru jer masuk bulan ke-3. Mesti ada jugak antara korang2 yang pernah kena tembak dengan soklan-soklan cepumas cam ni kan?? Rimas kan!!

Ya. Syana akui. Syana teramat memilih. Saya mahukan yang terbaik.
Bukan yang terbaik sebagai kekasih diri sendiri sahaja.Tapi yang terbaik sebagai suami, yang terbaik sebagai ayah buat bakal anak-anak saya, yang terbaik sebagai menantu kepada umi n abah saya dan yang terbaik sebagai abang ipar kepada adik-adik saya.

Setakat ini, saya hanya dipertemukan dengan yang baik tapi bukan yang terbaik untuk menyandang kesemua jawatan kosong tersebut. Moga-moga, suatu hari nanti..


APA PERKARA WAJIB YANG PERLU ADA PADA TERUNA IDAMAN SYANA ???

Korang pikir la sendiri dulu.. Nanti2 lar syana kasi pecah rahsia yer..hehehe

~~ to be continue ~~

No comments: