Tuesday, March 9, 2010

Jadi MC + lawatan lecturer

Salam ingatan..

Korang nak taw tak?? Aritu kan sebaik sajer syana publish entry yg bkaitan dgn mjlis sambutan SiFi, tetibe ada staff masuk bilek saya n mintak saya jadi MC untuk satu MAJLIS PERASMIAN MESYUARAT AGUNG keesokan paginya (pagi semalam lah tuhh).. hoho.. tersenyum sendiri tetibe.. penangan blog la nieyh..

Jadi, pagi semalam, selamat la sudah tugasan syana sebagai MC majlis perasmian tue.. Ini merupakan pengalaman kali kedua syana jadi MC utk majlis besar. Pertama kali masa kat MRSM dulu. Mujurlah segalanya berjalan dengan lancar..  Berjaya juga Syana mengendalikan majlis tersebut sehingga selesai.. Thanks to En.Farid, En.Khairy, En.Faris, En.Zaki n Mdm Fauziah di atas pujian yang diberi. Benar2 menghargai sokongan dari kamu semua.


Petang tu pulak, seperti yang ramai sudah sedia maklum, Mdm Azizah (lecturer from UiTM) melawat syana n ct di PPK Bukit Awang. 2-3 hari syana berdebar menanti ketibaan madam. Sampai termimpi-mimpi.


Kedatangan Mdm Azizah disambut meriah oleh Boss (Pn.Fauziah), En.Khairy (my supervisor) n En.Zuraidy (org kanan En.Khairy)..  Semua yang ditanya oleh Mdm Azizah dijawab dengan baik oleh mereka bertiga. Diaorang bagi penerangan yang kaw-kaw la kat madam. Sampai madam kagum sunggoh!! haha.. hepy betul saya dan ct..

Mekasih la Pn.fauziah, En.Khairy n En.Zuraidy.. Korang memang sporting n understanding.. Sayang korang sangat-sangat.. Mekasih bebanyak!! Jasamu dikenang.

Pada Mdm Azizah, mekasih atas kunjungan yang cukup bermakna tu. Nanti leh la tolong backup kami masa presentation nanti pulak.. Wihaaa!!

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hari ini 9th march.. Bermakna hanya tinggal sebulan lagi sebelum saya kembali pulang ke Shah Alam. Sangat tidak sabar. Tapi.... report masih suci tidak bersentuh.. ADUHH.. bagai buah kelapa terhempap atas kepala.

No comments: