Sunday, March 7, 2010

Majlis Sambutan Nukilan ke-75 SiFi


SELAMAT DATANG KE MAJLIS SAMBUTAN NUKILAN KE-75 SiFi

Jutaan terima kasih di atas kesudian saudara dan saudari sekalian meluangkan sedikit masa bagi menghadiri majlis sambutan yang tidak seberapa ini. Ini kali pertama saya menghandle majlis bermakna sebegini. Jadi, ampun maaf dipinta sekiranya terdapat sebarang kecacatan sama ada yang dapat dikenal pasti melalui mata kasar ataupun yang hanya mampu disyaki melalui mikroskop makmal. Apa pun, saya sungguh gembira dan teruja dengan kehadiran anda sekalian.


Seperti yang diketahui, majlis sambutan ini diadakan sebagai langkah pengimejan semula blog SiFi. Sebagaimana namanya Splendid Idea From Intelligentsia (SiFi) , diharapkan blog ini mampu menjadi medan bagi para pemikir yang bijaksana di luar sana untuk saling berkongsi idea dan pendapat mengenai sesuatu perkara terutamanya yang melibatkan kehidupan seharian kita.

Dan tanpa berceloteh panjang, saya Nur Syazana Mohd Nasser, pengasas blog SiFi dengan bernomborkan matrik 2007212004 dengan lafaz Bismillahirahmanirahim merasmikan Majlis Sambutan Nukilan ke-75 SiFi.


Belon-belon dilepaskan sebaik sahaja perasmian dilakukan. Tepukan dari orang ramai memeriahkan lagi majlis sambutan. Terharu sungguh dengan sokongan padu yang diberikan.


TERIMA KASIH SEMUA

2 comments:

ePiLOg UnA said...

ngokngekk... hahahaaa

SyaNa_SaN said...

wiheee.. jangan marah haa