Thursday, April 15, 2010

Rakyat Dynasty Chi pertama yg dah kawen!!

Salam ingatan..

Post kali ini, Syana nak bercerita pasal perkahwinan seorang daripada rakyat Dynasty Chi yang baru saja melangsungkan perkahwinannya pada 10 April 2010 baru2x nieyh..

Bagi yang masih belum tahu, Dynasty Chi adalah nama gelaran bagi batch kami iaitu batch ke-7 MRSM Langkawi (2005-2006). yeahh.. Masih tergiang2x lagi ungkapan kata2x pembakar semangat kami semua waktu itu.. Yang sering dilaungkan oleh saudari Liza selaku presiden BWP....
 
"Excel Beyond Expectation".

Ok lah.. Berbalik kepada tajuk entry.
Rakan pertama kami yang bergelar pengantin itu adalah Muhammad Ammar Hamzah. Seawal usia 21 tahun, beliau dengan sebulat hati telah mengambil keputusan untuk menjadi suami yang sah kepada pasangannya Farah Ayuni. Gadis bertuah yang telah bertakhta di hati saudara Ammar ini dikenalinya sewaktu bersama-sama mengikuti pengajian di UIA beberapa tahun yang lepas.

Gambar di atas diambil dari Facebook Ammar.. Haahaha.. 
"sory yer publish pic tanpa permission"

Comey kan tengok gambar pengantin2x muda nie.. Tetibe terasa nk kawen cepat!! Adushh.. 
Apa pown Syana doakan pasangan A&A (Ammar & Ayuni)  berbahagia sehingga ke pernafasan mereka yang terakhir. Aminnn..

p/s: Maaf yer tak dapat pergi wedding. Tapi Sya dah kirimkan orang lain pergi.. Hhahahahah.

Jadi, lepas nie siapa pulak yang nak kawen?? Kawan MRSM jugak ker??
@ Kawan SMKHamzah?? @ Kawan SeUiTM?? Atau Saper??? 
Wihaaa.. Sangat tak sabar nk tengok semua kawan2x Syana kawen n beranak pinak. =)

2 comments:

raindrops_on_my_head said...

sape yg ko hantar wakil tu?? :P

SyaNa_saN said...

wat2x tanya pulak.. hahahahahaha..
makan tauhu cicah kelapa,
sudah tahu bertanya pula!!