Tuesday, June 15, 2010

ShoutOut *-* Contest mirror mirror on the wall, who's the most beautiful..

Salam ingatan...

Jom kengkawan kita pakat reramai serbu contest by myself dari So Close 2213 nie.. Mari.. Mari. Cepat!! Tinggal beberapa hari saja lagi untuk korang join contest nie. Wee..

Contest nie tak susah pun arahan dia. Tak yah perah2x otak segala. Tak kena pikir pun. Tapi kena posing! Haha. Garu kepala kejap. Posing bukan sebarang posing yer. Syarat wajib penyertaan, posing mesti depan cermin. @-@

Syana nie memang suka cermin yang besar. Tapi xderlah sampai ketagih. Setiap 5 minit pun nak kena belek cermin. Aduhh.. Ada ker orang cam nie?? Ahakxx.. Lu pikir lah sendiri. =p

Jadi.. jom usha gambar yang Syana nak kasi kat akak ku sayang untuk contest nieyh.


Gambar Penyertaan Syana

Wihuuu... Gambar ini adalah combination dari sembilan gambar yang berlainan. Ketiga2x cermin yang Syana gunakan dalam gambar2x ini adalah cermin2x yang terdapat dalam kamar tidur Syana.

Cermin pada baris pertama adalah cermin meja solek. Dengan cermin nie lah Syana pilih baju yang sesuai untuk keluar dari rumah. Mak aii.. Kekadang berkali-kali tukar baju sebab cermin tue asyek cakap... 'Error..Error... ' Adess!

Row tengah dalam gambar nie pulak adalah pose menggunakan cermin kesayangan Syana. Cermin nie Syana yang hias sendiri tau. Jenuh pi cari bulu2x pink tue suatu masa dulu. Wakaka. Tapi hasilnya sangat memuaskan hati Syana. Fungsi cermin nie dalam kehidupan Syana mudah jer. Untuk pakai eye-liner dan sebagai cermin penilai terakhir sebelum keluar bilik. Haha. Paham ker?

Lastly, gambar pose ngan cermin bulat. Cermin nie sebenarnya cermin yang Syana guna kat kolej. Huhu. Entah macam mana tetibe jer ada kat bilek nie. Elok jer terletak kat atas meja study. (Macam mana ape nyer, dah awak angkut sekali cermin tue masuk beg waktu balik kampung hari tu, memang lah dia ada kat sini! Wee)

Apa pun cermin memang penting. Walaupun tak sepenting udara tapi ianya tetap diperlukan oleh kita. Pada Syana, ada dua situasi jer yang mana Syana amat perlukan cermin. 

Pertama, dalam bilik mandi. Senang nak cuci muka dan rambut. Kedua pulak, masa study. Yang nie xder sebab kukuh. Tapi bila tak de cermin macam cermin bulat kat atas nie, maka tak dapatlah Syana study dengan penuh fokus. Haha. Macam tak logik jer. Tapi itu kenyataan. Bukan rekaan semata. Bila ada cermin mudah jer pelajaran nak menyerap masuk. Huhu. Mungkin jugak sebab waktu belajar Syana suka bersoal-jawab dengan cermin. Entahlah. Mungkin kowt! (*-*)

Rasanya sampai sini jer lah special entry dari SyaNa_SaN untuk contest nie. 

Agak2x ada tak peluang nak menang?

Insya-Allah. Kena yakin diri nie. Kalau ada rezeki maka adalah yer. =)


Lastly, again nak ajak korang-korang yang masih belum tahu pasal contest nieyh untuk join. Tak rugi pown untuk mencuba. Untung sabut timbul. Hoho. Selamat mancuba yer. Weee

5 comments:

hanumHae said...

wahhh banyaknya cermin..
sangat2 suka cermin eh..hehe

gud luck! :)

SyaNa_SaN said...

Hye Nuhan,

Hehehe.. Thanks! =)

Adziim said...

Penuh hiasan pink.

HANNA PLEASURE said...

salam
tq join
syarat semua ok

gd luck!

SyaNa_SaN said...

Hye contest organizer,

U're so welcome. =)