Monday, May 17, 2010

Celoteh Kehidupan *-* Libresse VS Kotex UltraThin

Salam ingatan..

Untuk entry kali nie Syana nak kongsi ngan korang pengalaman menggunakan LIBRESSE. Yalah kan, sana sini kecoh orang duk mengatakan tentang jenama tuala wanita yang baru nie. Lebih2x lagi bila iklan produknya yang memang kelakar habis tue telah berjaya mencuit hati para pengguna. 

Keputusan Libresse menggunakan khidmat Yuna dan Adibah Noor sebagai jurucakap produk terbukti merupakan pilihan yang bijak bagi meningkatkan populariti produk baru sebegini. 

Saper setuju angguk kepala?? Wee..

Dah..dah. Cukup sampai situ jer untuk pengenalan.

 Persoalannya sekarang, Libresse nie bagus ke tidak?? Selesa ker?? Betul2x boleh percaya ker iklan dia kat tv tue?? Ke sekadar manis mulut jer dari nyata?? 

Sebagai pengguna baru, Syana rasa produk nie memuaskan lah jugak. Malah lebih ok dari Kotex Ultra Thin yang Syana duk guna selama nie kowt. Eccehceh. Benda baru semua pown suker. =p

Libresse yang jadi pilihan Syana semestinya yang color pink tuh!! Pink rock?! Yeahh (Apa kaitan??)

Tapi betullah. Libresse Pink nie memang lagi nipis dan selamat. Keselesaan pun terjamin dengan rekaan unik dia yang terbelah kat bahagian belakang tue. Yang paling best, harga Libresse nie murah siket dari Kotex Ultra Thin. Lagipun dia ada yang packing untuk 10 pieces dengan harga RM5.20 jer. 

Kalau Kotex Ultra Thin pulak hanya ada packing untuk 20 pieces jer. Adess. Sakit jugaklah biler tetiap kali nak kena kuarkan duet sebanyak tambah tolak RM12.90 untuk 20 pieces Kotex Ultra Thin tuhh. 

Tapi kini tak ada masalah lagi. Boleh save budget siket dengan Libresse. Jangan seksok dia naik harga udah ler!!

Lagi satu perkara best pasal Libresse Pink nie ialah dia cantik dan comel. Cuba tengok kat bawah nie..

 Cantikkan plastik bahagian luar setiap pad tuhh. Ada bunga2x yg cute-miut lagihh.

Jadi camner, teruja nak cuba tak?? Try la. Pasti tak nyesal.. 
Kalau dah pernah mencuba.. apa komen korang?? Sama tak ngan opinion Syana nieyhh. @-@

P/s: Ini pandangan peribadi semata. Bukannya promosi untuk melariskan mana2x produk ok!!

No comments: