Saturday, May 15, 2010

ShoutOut *-* SiFi Dah Ada ShoutBox Baru

Salam ingatan.
Entry pendek nie hanya nak kasi tahu semua readers yang SiFi dah ada ShoutBox baru. Mekasih seluas laut saya ucapkan buat awak yang prihatin tentang problem yang terjadi kat ShoutBox SiFi yang terdahulu. Maaf di atas segala kesulitan yang dialami. (Mak aii.. skembat nyer ayat).

Before dis, ingat ker saya sorang jer yg xleh full view shoutbox tuhh.. Dah cuba nak betulkan dulu, tapi tak dapat adjust balik shoutbox lama tue. Frust tertonggeng-tonggeng lah jugak. Namun, sebab tak der saper pown yg  pernah tegur pasal shoutbox tue teruk Syana pown ignorekan jer. Malas nak kasi berat kepala. Lagipun semua orang pun guna shoutbox tue cam biasa jer. Pelik sungguh!! Gi mana lah kamoo semua chat kat situ dulu?? (Buat muka pelik)

Macam manapun semalam ada seorang blogger nie tegur sal shoutbox lama SiFi tue. Dia siap mintak Syana tukar layout lagi untuk atasi problem shoutbox lama yang tak leh view secara full tue. Bagus2x. Saya suka awak!! Haha. Mekasih lah yer. Kalau tak kerana awak yang prihatin, saya tetap fikir yg readers2x blog ini tak mengalami sebarang problem dengan shoutbox lama itu. Terima kasih sekali lagi =)

Tadi godek2x susah jugak nak perbetulakan ShoutBox tue. Try banyak kali. Tapi tak dapat2x jugak. Last2x Syana sign up baru kat ShoutMix. Buat ShoutBox baru. N inilah hasilnya. Weee *-* 

Lepas nie bolehlah korang buat bising kat ShoutBox sebelah kanan nie. Nak karaoke kat situ pun boleh!!


 Gambar hiasan semata-mata.

Akhir kata, Selamat Menggunakan ShoutBox Baru SiFi. Keselesaan anda adalah keutamaan saya (@-@)

No comments: