Thursday, May 27, 2010

10 Tips Syana *-* Ohh, I'm So Clumsy!!

Salam ingatan...

Sekarang ini Syana sedang online di lokasi dan melalui laptop dan broadband yang di luar dari kebiasaan. Huhu. Sangat tidak merancang untuk berada di sini bersama-sama mereka yang lain.. Fuhh haa!! Di manakah saya?? Syana kini masih berada di negeri yang sama tetapi daerah yang berbeza. 

Seramai 19 orang jumlah mereka menjemput Syana ke sini terus dari umah Syana di sana. 4 buah kereta datang jemput kowt!! Bagaimana saya bisa menolak?? Haha. Poyo!! Walhal Syana ada agenda yang tersendiri nie. Apa dia?? Nanti2 lah Syana cerita. Buat masa ini biarlah rahsia.. =p


Disebabkan trip ini tidak dirancang oleh Syana, maka kelam kabut lah jadinya.. Dah ler Syana nie suka kabut tak tentu pasal. Mana taknyer, nak packing bag bukannya senang. Kalau nak pergi holiday tue paling tidak sehari sebelum pergi saya dah siap packing. Kalau tidak ada jelah yang tertinggal. Ini bagi 15 minit masa packing barang. Mana cukup kowt!! Tapi mungkin sebab itu jugaklah Syana tak amalkan wat assignment atau study last minute. Bahaya kowt untuk Syana!! Satgi sumer luper tyme exam. Nangis berlagu2x karang kang!

OK.. Disebabkan kita sekarang ni sedang bercerita pasal gadis kabut bernama Syana, maka sebagai insan yang mengalaminya, meh Syana kongsi tips siket!! 


Kredit to: sanityfound.wordpress

Wee.. Cukup sampai situ. Pesan Syana yang terakhir, kalau nak bela anak kenalah pandai2 ubah sikap tue dulu. Sambil merenung ke bulan terang Syana berkata =

"Seb baik my clumsyness dah berkurang sejak bertambah usia nie. Maksudnya I boleh bela anak lah kan?? Haha. (Gelak muka gedix) Thanks Tuhan."

4 comments:

Lucy S. said...

yeay2 dah boleh bela anak xD

pauhputik said...

kelam kabut upenya

kesian:p

SyaNa_SaN said...

hye alynn,

hehhehe.. blushing2. #-#

SyaNa_SaN said...

hye pauhputik,

huhu... adrenalin senang memuncak nie!! tp ikoottt situasi gak arr.. wee