Thursday, May 27, 2010

ShoutOut *-* Mintak Semua Tolong Doakan TokWan Syana

Salam ingatan..

Baru dapat berita yang tokwan Syana di Perak sudah dua hari di tahan di wad Hospital Taiping. Ohhh.. Kenapa saya lambat tahu =( Sobsob

Bila terdengar jer berita tersebut dari abah, Syana terus je SMS seorang cazen yang berada di Taiping untuk tahu kedudukan sebenar berita tersebut. Ternyata TokWan ditahan di sana sudah 2 hari. Ohh.. 

Gambar hiasan semata

Menurut Afiza (my cazen), Tok Wan ditahan awalnya kerana demam panas. Kemudian, dia terus ditahan akibat tekanan darah yang terlalu rendah. Badan tokwan pun dah makin susut sekarang nie. Tokwan dah tak sesihat dulu lagi. 

Sebelum nie, tokwan memang dah ada diabetes. Kesihatan tokwan memang selalu juga tak menentu lately sejak arwah Tok meninggal. Tapi tokwan masih selaloo melayan Syana dan cucunya yang lelain.

Tok Wan, Syana sayang Tok Wan. TokWan satu-satunya Atok yang Syana masih ada. Bertahan yer Tok Wan!! Tok Wan kena kembali sihat demi kami semua..

Kepada semua pembaca entry ini, mintak mendoakan kesejahteraan Tok Wan Syana. Moga dia sihat kembali seperti sediakala. Aminn!!!

6 comments:

::dAuZsHaNLeY:: said...

ameen...
semoga tokwan cepat sembuh..

SyaNa_SaN said...

mekasih dauZs

Lucy S. said...

semoga tokwan syana cpt sembuh yeh:) amiin~

SyaNa_SaN said...

hye alynn,

aminn.. mudah-mudahan!!

sheila said...

sabar ye..sama-sama kita doakan..ok

SyaNa_SaN said...

hye fideila

=)